Clientii nostri beneficiaza de serviciul de garantie instant. Garantia se face la sediul firmei.
Toate produsele beneficiaza de garantie standard de 12 luni - 24 de luni. Acest termen poate fi modificat prin utilizarea serviciului de extragarantie.
Ce inseamna garantia la sediul Diablos Computer?
Produsul se trimite la garantie in service pe cheltuiala dvs. in baza urmatoarelor documente: factura (copie) si certificat de garantie (copie). In situatia in care garantia este intemeiata, noi suportam cheltuielile de retur.
Daca clientul (din provincie care trimite coletul cu un curier) solicita nejustificat garantia, defectul reclamat nu este constatat sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie, va suporta si cheltuielile cu returul produsului.
De asemenea, acceptam returul produselor cumparate de la noi conform legii, dar numai si numai la sediul nostru. Acest lucru inseamna aducerea produsului la noi la firma impreuna cu factura si bonul fiscal sau sa le trimita pe cheltuiala lui la sediul nostru cu un curier, urmind ca noi sa returnam banii integral in termen de 14 zile de la primirea produsului/produselor.
Garantia la calculatoare se acorda pe componente (aveti stickere pe fiecare componenta in parte) sistemul nu se sigileaza.
Produsul defect trimis in garantie nu poate fi schimbat pe loc, in unele cazuri fiind necesara o perioada de minum 1- 3 zile pentru testarea si verificarea produslui.
Drepturile consumatorului, in conformitate cu art. 4. alin. 1 lit. b) din OG. nr. 130/2000:
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"
Server Second Hand va pune la dispozitie numarul de telefon: 021.311.0005 si adresa de e-mail: relatiiclienti@diabloscomputer.ro
Colegii nostri va raspund la intrebari si va pot consilia din punct de vedere tehnic.
Deoarece in unele cazuri problema pe care o intampinati se poate rezolva telefonic insistam sa contactati departamentul tehnic in prealabil si sa stabiliti cu acesta modalitatea de rezolvare a problemei.
Va recomandam ca inainte de a trimite un produs la garantie sa anuntati telefonic 021.311.0005 sau prin emailrelatiiclienti@diabloscomputer.ro problema pe care o intampinati. Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil. Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.
Produsele se vor trimite pe adresa: Sos. Giurgiului, nr. 51, Jilava, Ilfov, 0728.166.694, prin curier.
Nota: Nu se vor trimite colete prin Posta!
Va reamintim ca aveti obligatia sa notificati, prin telefon/ e-mail/ fax, Diablos Computer, intentia dvs. de a returna produsele achizitionate, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.
De asemenea, aveti obligatia de a notifica SC Diablos Computer, intentia sa de a fi inlocuite produsele achizitionate.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa relatiiclienti@diabloscomputer.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Receptia in Service
Produsele defecte, expediate catre SC Diablos Group IT SRL trebuie sa fie obligatoriu insotite de: factura (copie) si certificat de garantie(copie).
Produsele software nu fac obiectul garantiei. Diablos Computer nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau in perioada care echipamentul se afla la sediul firmei noastre.
Returul la client
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din sediul nostru (Sos. Giurgiului, nr. 51, Jilava, Ilfov) sau sa solicitati expedierea sa prin curier.
Termenele de expediere sunt de 24 de ore in Bucuresti, respectiv 48 ore in afara Bucurestiului.
Server Second Hand, ofera posibilitatea clientilor de a upgrada produsele achizitionate de la noi aflate inca in perioada de garantie.